Sunday 17 May 2015

PENGUMUMAN.....RAHSIA DAN TEKNIK KURUS DENGAN ATKINS YANG DIJAMIN PEMBAKARAN LEMAK 100% KINI DI DEDAHKAN !!!!!!!!!!!!

....
" JIKA SELAMA INI ANDA TERCARI-CARI PELAN DIET IDAMAN YANG MENJAMIN PENURUNAN BERAT BADAN SECARA PANTAS DAN SEMULAJADI , SEHINGGA 4KG SEMINGGU, TANPA BERLAPAR, TANPA PENGGUNAAN SEBARANG PRODUK, JADI MUNGKIN INILAH PELAN DIET YANG PALING LUAR BIASA BERKESAN PERNAH ANDA JUMPAI "




Salam Hormat dan Salam Sejahtera,

PERHATIAN KEPADA LELAKI/WANITA YANG MENGALAMI MASALAH BERAT BADAN…….
Pertama sekali terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda disini bagi membolehkan kami menyampaikan maklumat PENTING ini kepada anda. Hanya 5MINIT SAHAJA yang kami perlukan dan itu sudah cukup membuatkan anda faham kenapa ebook ini adalah penting bagi anda.
Memang tidak dinafikan, faktor sihat, kurus dan bergaya merupakan satu keperluan dan menjadi kayu pengukur yang penting pada zaman ini. Desakan ini memaksa anda mencari jalan untuk menurunkan berat badan tapi kebanyakan hasilnya adalah HAMPA !!!!! Duit dah banyak habis, semua produk dah try tapi turun sikit je, lepas tu naik balik. Penat tahan lapar untuk diet, gitu juga bentuknya. Habis duit simpanan pergi program-program diet tapi hasilnya tak berbaloi jugak......Haiiii..Buat sakit hati je kan? Jangan khuatir.

ADA DIET YANG TIDAK PERLU ANDA KELUAR DUIT BELI PRODUK MAHAL-MAHAL, TIDAK PERLU BERLAPAR, TIDAK PERLU RISAU BADAN TAK CERGAS. MALAH PELAN DIET YANG AKAN SAYA CERITAKAN SEBENTAR LAGI INI MEMPUNYAI KESAN YANG EFEKTIF DAN PANTAS! MANA LAGI ANDA NAK JUMPA PELAN DIET YANG BOLEH TURUNKAN SEHINGGA 4KG SEMINGGU???? JADI,  Simpan duit anda. Simpan penat anda. Simpan kekecewaan anda. SIMPAN SEMUA TU PUN ANDA MASIH BOLEH KURUS SEBENARNYA....MARI RAPAT, NAK CERITA MACAM MANA.............

  MEMPERKENALKAN
" TEKNIK KURUS DENGAN ATKINS "
  REVOLUSI BARU PELAN DIET ANDA
 
Kami berani mengatakan bahawa diet ATKINS ini adalah model diet idaman anda atas 10 sebab utama:
#1 ATKINS 100% membakar LEMAK, LEMAK dan LEMAK !!!!!
#2 Dengan ATKINS, anda dijamin merasai hasil perubahan pada seawal minggu pertama lagi. WOW !!!
#3 ATKINS adalah pelan yang mengajar anda cara dan kaedah berdiet, dimana ia tidak memerlukan 1 sen pun duit anda untuk pembelian sebarang produk makanan tambahan. Jimat tuuu....
#4 Anda tidak akan dibenarkan untuk menahan lapar di dalam ATKINS, malah anda perlu makan selagi anda berasa lapar !!!! Best ni weh.....
#5 ATKINS adalah jawapan penyelesaian kepada masalah ketagihan gula anda yang menjadi punca UTAMA gemuk dan penyakit serius yang lain.
#6 Dengan ATKINS, anda akan rasa lebih bertenaga, sihat dan cergas. Ini merupakan perubahan ketara yang biasa di alami oleh pengamal-pengamal ATKINS.
#7 Pelan ATKINS membentuk jisim otot anda untuk anda kelihatan lebih tegap dan ‘fit’.
#8 ATKINS mengajar anda pelan pemakanan yang sangat menyeronokkan, dimana anda boleh menikmati pelbagai 1001 jenis resipi ATKINS yang berlainan setiap hari jika anda mahu.
#9 Pelan pemakanan di dalam diet ATKINS membuatkan anda kenyang lebih lama berbanding pelan diet lain, menjadikan ia rutin yang mudah untuk di lakukan.
#10 Diet ATKINS adalah antara pelan diet yang paling popular dan paling banyak menghasilkan kejayaan. Hasilnya, ATKINS telah mengumpul berjuta-juta pengamalnya di seluruh dunia !

Macam mana? Teruja tak? Banyak lagi yang kami nak dedahkan tentang kelebihan ATKINS ni, tapi cukuplah setakat ni dulu sebab pendedahan lengkap semuanya dah kami masukkan ke dalam ebook ini.

Sebelum kami membebel panjang lagi, jom kita baca dulu TESTIMONI pertama pengamal ATKINS ni:
      PUAN YATIE, KLUANG, JOHOR

Pertama sekali terima kasih kepada pihak ADMIN di atas peluang untuk memberikan testimoni saya di sini. Sebagai seorang wanita yang telah berusia, sukar untuk saya menjalani apa jua jenis program diet, apetah lagi untuk menjaga berat badan saya. Sebelum saya diperkenalkan kepada diet ATKINS, saya merupakan seorang pengamal diet Rendah Kalori. Menu harian saya termasuklah sayuran stim, beras perang, roti bijirin penuh, buah-buahan dan lain-lain. Berat badan memang menyusut, manakala kesihatan juga ada menunjukkan hasil positif. Namun hasil itu ada naik turunnya. Kadang kala pemeriksaan doktor juga ada menunjukkan paras kolestrol dan gula di dalam darah berada pada tahap yang tidak baik. Berat badan juga ada kalanya naik turun macam yoyo. Saya yakin ini di sebabkan saya tidak dapat memberikan 100% komitmen terhadap pelan pemakanan diet rendah-kalori saya, kerana satu masalah utama, saya tak tahan lapar ! Diet Rendah Kalori ini juga menyebabkan saya tidak cergas dan cepat letih. Kadang-kala simpati pada cucu-cucu saya kerana saya tidak dapat melayan mereka ketika bermain. ATKINS telah menyelamatkan kekecewaan saya. Apabila saya diperkenalkan kepada ATKINS, saya sangsi pada mulanya. Pelan diet ini nampak sangat berbeza. Apabila saya di minta mencuba diet ini selama sebulan, saya terima. Dan sebulan itu bertukar menjadi 2,3,4,5 dan seterusnya sehingga sekarang saya masih dengan ATKINS !!! Perubahan yang paling saya rasai apabila saya sentiasa KENYANG dengan pelan pemakanan ATKINS. Berat pula tidak pernah gagal menunjukkan penurunan dan kesihatan saya sentiasa berada di tahap yang baik. Alhamdulillah saya tak pernah di diagnos dengan penyakit yang berkaitan kolesterol dan gula. Sekarang, tahap kecergasan saya semakin bertambah dan setiap pagi, saya mampu berjogging di atas treadmill sehingga 40minit tanpa henti. Tak pernah terfikir wanita 56 tahun seperti saya masih mampu melakukan semua itu.
 
PASTE AUTORESPONDER CODE DISINI
  
***************************************************************************************
TAHUKAH ANDA?
***************************************************************************************
Kaedah diet yang membuatkan anda menahan lapar atau makan sedikit adalah satu usaha yang sia-sia dan membuang masa? Rasa lapar membuatkan tahap metabolism anda menurun dan sekaligus menggagalkan pembakaran lemak badan anda.
Pembakaran lemak yang anda harapkan jika bersenam di atas treadmill hanyalah JANJI KOSONG, kecuali anda menggunakan teknik dan pemakanan yang betul.
Produk-produk minuman dan makanan kurus yang MAHAL sebenarnya juga banyak berasaskan formula diet ATKINS.
Kebanyakan pelan diet biasa mengurangkan jisim otot yang mana ia TIDAK sepatutnya berlaku.

***************************************************************************************
NAMUN BERBEZA DENGAN TEKNIK ATKINS
***************************************************************************************
Anda tidak perlu menahan lapar, malah anda perlu makan sehingga anda tidak berasa lapar!
ATKINS secara efektif akan mencari dan membakar lemak sebagai bahan tenaga, bukan lagi karbohidrat.
Pelan diet ATKINS sekaligus mampu memaksimumkan pembakaran lemak ketika anda di atas treadmill atau semasa bersenam.
ATKINS adalah pelan diet paling seronok dan paling berkesan dalam usaha untuk menurunkan berat badan.
ATKINS memantapkan jisim otot anda dan sekaligus memberikan tubuh badan yang cergas dan tidak menggeleber.
 
INI JANJI KAMI. Anda akan merasai pengalaman yang luar biasa jika anda mengikuti pelan diet ATKINS ini. Ini bukanlah pelan diet biasa yang pernah anda dengar. ATKINS bukan sahaja berkemampuan menurunkan berat anda dengan pantas, malah ia juga membantu untuk membentuk tubuh anda serta meningkatkan keupayaan dari segi kesihatan dan kecergasan anda. Apa yang boleh kami katakan, ia adalah pelan diet idaman anda kerana ia MUDAH tetapi kesannya LUARBIASA !!!! Selama berpuluh tahun kajian telah di jalankan bagi memahami proses kitaran tubuh badan manusia bagi menghasilkan pelan diet yang sangat mantap dan berkesan ini. Hasilnya bukan sahaja dinikmati oleh ribuan orang, malah jutaan orang di seluruh dunia. KENAPA TAK NAK REBUT PELUANG ANDA PULA ?????????




ATKINS TERBUKTI BERKESAN !
ATKINS TUNJUKKAN HASIL DALAM MASA HANYA 1MINGGU !!!!
ATKINS DIJAMIN MENURUNKAN BERAT DAN SAIZ UKURAN !
ATKINS MEMBUATKAN ANDA LEBIH SIHAT DAN BERTENAGA!!
ATKINS TAK AKAN BIARKAN ANDA LAPAR!
ATKINS MENGUBAH GAYA HIDUP MANTAP !
INI CARANYA ATKINS BERFUNGSI. Tentu anda sedar menu harian kita kini di dominasi oleh sumber yang berasaskan karbohidrat. Dimana TANPA kita sedar kombinasi pemakanan yang telah kita amalkan sejak berpuluh tahun dahulu sebenarnya adalah punca kepada EPIDEMIK OBESITI yang kini menular ke negara-negara ASIA, terutamanya MALAYSIA.

Permasalahan ini telah mencetuskan idea pelan pemakanan yang dikenali sebagai diet ATKINS dimana ia memperkenalkan pola pemakanan yang dikenali sebagai 'Low-Carb'. Ia telah mencetuskan perubahan terhadap proses badan dengan mengarahkan badan membakar LEMAK secara EFEKTIF dan PANTAS.

Bayangkanlah, kesan perubahan ATKINS dapat di rasai seawal 3 hari dan dalam masa 2minggu, ia mampu menurunkan berat sehingga 7-8kg!!!!. Jangan takut, jika anda faham bagaimana ATKINS berfungsi, anda akan tahu bahawa proses ia adalah sepenuhnya NORMAL DAN SEMULAJADI. Pola pemakanan ini begitu berkesan sehingga keberkesanannya melonjakkan kepopularitian ATKINS dan menjadi ikutan kepada banyak program serta produk-produk diet yang lain, contohnya produk seperti Alpha Lipid dan Herbalife di MALAYSIA.

NAMUN anda harus tahu, pelan ATKINS ini adalah unik kerana ia direka dengan 4 fasa dimana setiap fasa mempunyai fungsi khusus bagi memaksimumkan kesan ATKINS.  Tiada lain yang seumpama ATKINS dan pelan pemakanan adalah 100% membakar LEMAK. Sehingga kini, ATKINS semakin berkembang dan telah membantu jutaan orang di seluruh dunia menjalani kehidupan yang lebih sihat dan lebih meyakinkan.
     PUAN NORAINI, BATU PAHAT, JOHOR

Mulanya siapalah nak percaya makan daging dan keju (diet ATKINS) dapat turunkan berat badan, termasuklah saya…Tapi siapa sangka apabila saya di perkenalkan dengan diet ini, berat memang turun! 2minggu semasa fasa induksi saya berjaya turun 7kg !!! Pencapaian terbaik saya. Untuk pengetahuan anda, sebelum ni saya adalah pengguna produk minuman H********, produk tu memang baik, tidak di nafikan. Namun, kos yang menjangkau sehingga RM600 sebulan untuk di belanjakan kadang kala menjadi beban yang besar untuk saya. Jujur saya katakan, jika dibandingkan dengan ATKINS, ATKINS jauh lebih bagus dan berkesan menurunkan berat badan saya walaupun tanpa sebarang penggunaan produk. Cara pemakanan pun sama, dengan menghadkan pengambilan karbohidrat. Tak terfikir pula saya selama ni... Alhamdulillah, saya gembira dan sekarang masih lagi bersama ATKINS..Terima Kasih pada individu yang memperkenalkan saya pada ATKINS ini. Tak ternilai rasanya dengan nikmat tubuh badan yang kurus, cergas dan sihat ini !!!!!!!
   SIAPA YANG PERLU EBOOK INI ??
Semua orang baik lelaki atau wanita yang mengalami masalah berat badan, tanpa mengira usia.
Anda yang selalu tertipu dengan program kuruskan badan dan produk diet yang hanya 0.5% berkesan
Anda yang dah tak cukup atau lari bajet untuk beli produk kurus YANG MAHAL sana sini
Anda yang dah hampir putus asa dengan diet anda dan akhirnya makan lebih banyak sebagai tanda protessss....! opsss..!
Anda yang dah penat bersenam pagi petang siang malam semata-mata nak kurus, tapi hasilnya....malas je nak cakap...
Anda yang dah planning nak kahwin dan nak Nampak ‘gorgeous’ di hari bahagia anda.
Anda yang pernah dengar ATKINS tapi tak percaya dengan keberkesanannya ATAU tak pernah dapat info lengkap mengenainya.
Anda Yang tahu pasal ATKINS, tapi suam-suam kuku je.
Anda yang berani mencuba peluang dan memang betul-betul serius nak kuruskan badan !
DAN sesiapa sahaja yang merasakan diri mereka perlu perubahan !!!!!!!!!!!!!!!

KENAPA SAYA PERLU EBOOK INI?



Banyak sebab kenapa anda perlu !!!!

PERTAMA: Ebook ini dapat membantu anda faham mengenai apa itu ATKINS dan bagaimana cara ia bekerja dengan berkesan. Tanpa panduan yang betul, usaha boleh jadi sia-sia.


KEDUA : Anda perlu mengetahui
rahsia bagaimana ATKINS terus mencari dan membakar LEMAK sebagai sumber tenaga, TANPA melalui sumber pertama dan kedua terlebih dahulu, iaitu karbohidrat (glukosa) dan glikogen.

KETIGA: Tidakkah anda ingin tahu rahsia bagaimana ATKINS
menurunkan berat sehingga 5 KG HANYA dalam minggu pertama sahaja !!!!!??? Ini terjadi kepada rakan kami yang dulunya tidak percaya pada ATKINS. Sekarang, dia lah Winner ATKINS ! 

KEEMPAT: Faham proses bagaimana ATKINS secara EFEKTIF menjamin 100% pembakaran LEMAK dalam masa yang singkat. Jadi, penting
tersangat penting untuk anda tahu A sampai Z bagaimana pelan diet ATKINS ni mengajar tubuh badan kita untuk mencari dan membakar lemak.

KELIMA: Penting juga untuk anda tahu pelan diet ATKINS ini terbahagi kepada 4 fasa, dimana setiap fasa di reka mengikut kesesuaian tindak balas tubuh badan anda terhadap pembakaran lemak. Perincian itu semua di ceritakan di dalam ebook ini.


KEENAM: Anda perlu memiliki Ebook ini kerana kami perlu bantu anda
faham dulu bagaimana sistem pelan ATKINS ini perlu dilakukan. Apa yang anda perlu lakukan sebelum memulakan ATKINS dan apa keperluan yang anda perlu sediakan untuk memastikan diet anda berjaya. PENTING ni, jangan main redah je nak berdiet. Persiapkan ilmu dulu.

KETUJUH: EBook ini boleh dikatakan keperluan asas anda sebelum memulakan ATKINS anda kerana
walau sehebat mana sistem diet itu, tanpa panduan yang betul, tidak akan ke mana. DISINI, semua ada !

PENDEK KATA, ANDA PERLU MEMILIKI EBOOK INI KERANA SEGALA PANDUAN DAN MAKLUMAT LENGKAP YANG ANDA PERLUKAN, ADA DI DALAMNYA !!!!!!!

  MOHD HAFIZZI, MERLIMAU, MELAKA
Sebagai seorang pelajar kolej, tugas dan jadual harian saya memang padat. Dengan jadual kuliah, aktiviti luar, sukan dan sebagainya memberi kesan kepada gaya pemakanan saya. Saya memerlukan banyak tenaga dan ini menjadikan saya kerap makan tetapi cepat lapar..Berat badan seperti 'roller coaster', tak tentu arah naik dan turun...pernah juga saya mengambil produk minuman kuruskan badan, tapi tak dapat nak maintain sebab kos yang tinggi…..Individu ini memperkenalkan saya pada ATKINS..Mulanya takut juga nak cuba sebab pelan pemakanan dia 100% berbeza dari diet biasa yang saya dengar...Saya di cabar untuk turun 12kg dalam masa 1 bulan dengan kos semua ditanggung sepenuhnya, DAN hasilnya saya berjaya kurangkan 14kg walaupun makan dengan banyak (percaya tak saya pernah habiskan seekor ayam panggang pada awal-awal saya buat ATKINS)!!! Iskk..memang ramai tak percaya, sampaikan orang menuduh saya buat “lipo-suction” dan sebagainya. Kelakar betul.!!!!!! Bukan itu sahaja, tahap kesihatan juga semakin baik dengan tahap kolesterol dan gula dalam darah berada pada tahap yang stabil...Mula-mula risau juga takut beri kesan pada kesihatan, tapi Alhamdulillah, perbandingan pemeriksaan doktor menunjukkan tahap kesihatan saya lebih baik selepas melakukan ATKINS. Sekarang kawan-kawan gelar saya “WONDER-ATKINS”…sempoiiiii sahaja……akhir sekali, ATKINS ni mudah, tetapi hasilnya memang LUARBIASA...
KHAIRUNNISA , PETALING JAYA, SELANGOR

Sebelum saya memulakan ATKINS, percaya atau tidak, saya adalah salah seorang yang mengkritik cara pemakanan diet ATKINS ini...Saya lantang membantah jika ada sesiapa kenalan atau rakan yang bercerita mengenai ATKINS kepada saya. Perjalanan bermula apabila saya di cabar oleh individu ini......Dengan rasa tercabar, saya menyahut cabaran tersebut. Dan dalam masa hanya 3 minggu saya mengamalkan ATKINS, banyak perubahan ketara yang saya rasai. Selain daripada hasil penurunan berat badan yang amat memberangsangkan, secara naturalnya, saya juga berjaya mengawal ketagihan gula dan nasi saya tanpa sebarang paksaan. Paling ketara, badan saya berasa lebih cergas dan lebih sihat...semua perubahan ni buat saya rasa kagum dengan ATKINS...Wow!!! terasa seperti meludah ke langit pula…Dulu mengutuk ATKINS, tapi sekarang saya setia dengan ATKINS…Sekarang saya dah berjinak-jinak dengan gym yang sebelum ni antara tempat yang paling saya malu untuk pergi…Coach saya tak percaya apabila saya beritahu bahawa saya telah hilang sebanyak 15kg dalam masa sebulan dengan ATKINS, tapi itulah hakikatnya. Mak dan adik pun nak turut jejak langkah saya..InshaAllah, saya akan tetap teruskan dengan ATKINS....Terima kasih.



MEMPERKENALKAN
TEKNIK KURUS DENGAN ATKINS
Tuan-puan, kami berbesar hati untuk memberikan kombinasi maklumat yang TERBAIK sahaja untuk anda. Lihat apa yang anda akan dapat jika anda membeli ebook ini :

PART SATU: PENDEDAHAN MAKSIMUM ATKINS
  • Apa itu ATKINS ?
  • Kenapa ATKINS dikatakan program diet yang paling berkesan 
  • Rahsia ATKINS tentang bagaimana ia memaksa tubuh badan membakar lemak sebagai sumber tenaga.
  • Memahami apa itu karbohidrat serta peranannya di dalam ATKINS.
  • Apa itu Insulin? Kaitan serta peranan penting Insulin dalam ATKINS?
  • Carta laluan pembakaran lemak gaya ATKINS.
  • Perbezaan flow proses pembakaran tenaga antara diet ATKINS dan diet RENDAH LEMAK.
  • Memahami KETOSIS. Apa itu?
  • TEKNIK mengira dan memilih makanan gaya  ATKINS. Cara kiraan tepat serta formula semudah ABC.
  • Fahami kesan dan peranan fiber dan ‘Sugar Alcohol’ di dalam ATKINS.
  • Senarai kesilapan mudah ketika melakukan ATKINS yang harus di elakkan.
  • Fahami kupasan dan penjelasan mengenai kontroversi di dalam ATKINS.
          i)     Betul ke ATKINS menyebabkan buah pinggang rosak?
          ii)    Berat yang hilang itu cuma air semata-mata?
          iii)   Gaya pemakanan ATKINS tidak pelbagai dan bosan?
          iv)   Boleh beri kesan pada jantung dan kaitan strok?
          v)    Dan macam-macam lagilah !!!!!!
  • Senarai persediaan lengkap yang perlu anda lakukan sebelum memulakan ATKINS. Apa nak buat?Apa nak beli?Pemeriksaan apa nak kena buat?
  • KILLER Tips untuk berjaya mengharungi ATKINS




PART DUA: PERINCIAN SISTEM DIET ATKINS
   
  • Penerangan lengkap mengenai 4 fasa di dalam ATKINS.
  • Fasa mana yang paling susah?paling strict?paling senang?
  • FASA INDUCTION (FASA PERTAMA)
              • Apa yang boleh dimakan
              • Apa yang HARAM dimakan
              • 10 TIPS SUKSES 
  • FASA ON-GOING WEIGHT LOSS (FASA KEDUA)
              • Ehh? Boleh tambah jumlah karbohidrat pula?Masih boleh terus turunkan badan ke?
              • Ketahui fakta bagaimana ATKINS membuktikan kritikan "pelan diet tidak sihat" itu adalah satu kritikan yang tidak berasas.
  • FASA PRE-MAINTENANCE (FASA KETIGA)
              • Boleh makan lebih dan lebih banyak karbohidrat? Bagaimana nak pantau penurunan? Macam mana nak tahu jumlah maksimum yang boleh kita makan tetapi masih turunkan berat?
  • FASA LIFE MAINTENANCE (FASA TERAKHIR)
    • Ketahui bagaimana ATKINS mengajar anda terus kekal dengan gaya hidup seimbang ATKINS untuk sepanjang hidup anda.
    • Kritikan bahawa ATKINS tidak dapat kekal untuk jangka masa panjang? Baca ini dan tentukan sendiri !!!!
  • Kunci dan tips kejayaan di dalam setiap fasa.


ALERT ! ALERT !
Tunggu dulu...kami mahu tambah lagi untuk anda....

BONUS PACK A : RUJUKAN KILLER ATKINS

#1 Kaunter kiraan karbohidrat untuk lebih 1000 jenis makanan dan minuman.

#2 Sehingga 100 jenis resipi LUARBIASA (bukan biasa-biasa) yang telah diolah mengikut kesesuaian ATKINS. Siapa kata ATKINERS tak boleh makan pizza?roti?nasi?kek?

#3  14 Contoh pelan menu khusus untuk yang pertama kali ingin mencuba ATKINS.

#4   Formula dan tips bagaimana membeli-belah mengikut gaya dan keperluan ATKINS.

#5  Ada kaitan ke ATKINS dan DIABETES seperti yang di war-war kan? Ada penjelasannya. Ketahui fakta sebenar disini.

#6  Anda tak boleh hidup tanpa air manis? makanan bergula? Itu punca UTAMA masalah gemuk tahu??? Jadi macam mana nak buat ATKINS ni????? Dapatkan TIPS MANTAP untuk mengawal ketagihan gula anda. Pasti BOLEH!!!!



BONUS PACK B : RAHSIA EMAS ATKINS
#1   Plateau. Terma penting di dalam ATKINS yang wajib anda tahu dan TIPS SUKSES untuk mengatasinya. Tahukah anda ramai yang  masih keliru dan tidak faham tentang salah satu proses terpenting di dalam ATKINS ini? Dapatkan maklumat lengkap mengenainya!

#2   Ketahui rahsia bagaimana ATKINS di katakan mampu mengawal selera makan anda. Kalau dulu pantang nampak makanan mesti nak terkam, tapi dengan ATKINS, jadi rilek je…Nak tahu kenapa?????

#3   Kaitan penting antara senaman dan ATKINS yang anda perlu tahu.

#4   Kaitan penting antara makanan tambahan (supplemen) dan ATKINS yang anda perlu tahu.

#5   Dapatkan senarai dan idea makanan lain yang boleh digunakan untuk menggantikan makanan biasa yang berkarbohidrat tinggi.

#6  Fahami Kelebihan dan kekurangan diet ATKINS.  Nilaikan dan buat keputusan. Sesuaikah anda?

BERAPA HARGANYA?
RM150  RM100  RM 80
RM 20 SAHAJA (MAAF KUOTA DAH PENUH)
(UNTUK 50 pelanggan pertama sahaja)
RM 29 SAHAJA
(UNTUK 100 87 pelanggan seterusnya)
RM39 SAHAJA
(UNTUK 100 pelanggan seterusnya)
RM45 SAHAJA
(harga maksimum UNTUK pelanggan seterusnya)



IYA, BETUL LAH HARGA TU..TAK MAHAL KAN?
TAPI OFFER HARGA RENDAH INI UNTUK KUOTA TERHAD SAHAJA !!!!

Mahal sangat ke tu? Ehh..tak tahu lah…. Tapi kalau di bandingkan dengan kos minuman/makanan/ubat/alatan perlangsingan badan lain yang menjangkau ratusan atau ribuan ringgit, rasanya berbaloi lah dengan ilmu tu kan….
.
TUNGGU DULU !!!!
JIKA ANDA BELI SEKARANG, KAMI BERI LAGI 

5 STAR BONUS 
IA ADALAH MILIK ANDA……!!!!!



101 TEKNIK MENGATASI PELBAGAI KETAGIHAN

BODY BUILDING SECRETS REVEALED



TIPS KECANTIKAN MELALUI MANDIAN


TIPS SURE SHOT WAYS TO LOSE WEIGHT FOR WOMEN

FAT BURNING TOP GUIDELINE

TUNGGU DULU ! BELI SEKARANG DAN DAPATKAN 
BONUS BERGANDA INI JUGA!

**** jemputan VIP kami untuk menyertai Kelab Komuniti ATKINS (private club) secara PERCUMA.

**** Segalanya mengenai  update, testimoni dan info ATKINS. Anda juga layak menyertai kempen/pertandingan bulanan/tahunan yang akan kami anjurkan.

**** 250 orang pertama yang membeli ebook ini juga akan di masukkan di dalam senarai TOP A-LIST MEMBER KELAB KOMUNITI ATKINS.

**** Nikmati manfaat seperti live coaching, sharing session, perjumpaan ATKINS, update video percuma, newsletter dan sebagainya.


LAGI BONUS BERGANDA-GANDA !!!!

250 PEMBELI PERTAMA AKAN DI BERIKAN VIDEO PERCUMA SESSION ATKINS. Senarai video seperti  Panduan pemakanan, Menu ATKINS, TIPS berjaya dalam ATKINS, shopping ‘style’ ATKINS dan motivasi ‘ATKINS’ juga akan di muatkan di dalam video tersebut. PERCUMA UNTUK ANDA !!!!!!!!!!!

JADI BERBALOI TAK?

BERAPA HARGANYA?
RM150  RM100  RM 80
RM 20 SAHAJA (MAAF KUOTA DAH PENUH)
(UNTUK 50 pelanggan pertama sahaja)
RM29 SAHAJA
(UNTUK 100 87 pelanggan seterusnya)
RM39 SAHAJA
(UNTUK 100 pelanggan seterusnya)
RM45 SAHAJA
(harga maksimum UNTUK pelanggan seterusnya)

MASIH BERKIRA-KIRA LAGI? TAK TAHU NAK BUAT KEPUTUSAN?

OK,Biar saya bantu anda. Cuba anda baca soalan-soalan ini dan nilaikan setiap satu point yang anda rasa kena dengan keadaan atau masalah diri anda sekarang….
Pernahkan anda dipersendakan dengan gelaran atau panggilan yang  memalukan anda?
Pernahkah anda mengalami situasi dimana tiada orang pun yang memberi tumpuan pada anda, sebaliknya hanya pada rakan anda yang lebih kurus dan bergaya?kecil hati anda…
Sukar mencari pasangan ideal anda?
Pernahkah anda rasa takut-takut nak ambil makanan terutamanya di majlis-majlis keraian atau jamuan kerana risau orang mengata, “patutlah COMEL, makan banyak sangat…” dan lain-lain ??
Selalu rasa penat, cepat keletihan dan tidak aktif ?
Rasa tidak yakin berdepan orang ramai?
Suka berhibur dan bergaul, tapi rasa malu? kurang rasa yakin untuk mencari kawan 
Tak nak datang majlis reunion sekolah sebab bimbang akan diperkatakan dan bentuk badan dipersoalkan?
Selalu terasa diperhatikan dengan pandangan yang kurang senang?

Haa….tak larat kami nak senaraikan banyak-banyak…so, dah tanya diri sendiri ????mcam mana???apa jawapan anda??? Tak salah mencuba. RUGI TAHU????  Ilmu bernilai RM29 ni apa lah sangat harganya dalam zaman sekarang ni. Betul tak? Ilmu ni adalah peluang untuk anda. Peluang yang anda cari-cari dan ini mungkin jawapan terakhir yang anda dapat. Anda yang rugi nanti kalau terlepas….

JIKA ANDA BETUL-BETUL SERIUS NAK UBAH NASIB DAN KEHIDUPAN ANDA, REBUT PELUANG SEMENTARA KUOTA MASIH ADA. SEBELUM HARGA MAKIN MAHAL, BAIK ANDA SAMBAR SEKARANG…..MANA TAHU ESOK LUSA, HARGA MAKIN NAIK….SAYA TAK TAHU…
ANDA DIJAMIN KURUS DENGAN
TEKNIK DIET ATKINS !!!!!
Tidak mustahil untuk anda kurus dengan TEKNIK ATKINS ini. Perancangan pelan diet ini memang teliti, tetapi mudah dilakukan JIKA dengan panduan dan kefahaman yang tepat. Hasilnya pasti di luar jangkaan. LIHAT ! SATU DUNIA DAH TAHU !!!!!!!!!




     ABDUL HALIL, TAIPING, PERAK

Wow, ATKINS benar-benar berkesan ! Kenapa saya memilih ATKINS dan bukan diet lain? Ini kisah benar daripada saya. Sebelum mengamalkan ATKINS, kerja saya yang menuntut penggunaan tenaga yang banyak adakalanya memberikan pengaruh negatif kepada cara pemakanan saya. Setiap hari nasi, minuman bergula, nasi, minuman bergula, nasi, minuman bergula dan begitulah kitarannya. Saya memang idamkan bentuk badan yang fit kerana badan saya agak ‘boroi’, jadi saya mendaftar masuk ke dalam gym. Tujuan saya untuk turunkan berat dan fitting badan. Jadi, antara tips yang diajar di sana oleh trainer terlatih adalah seperti, “ambil minuman berprotein tinggi”, “jangan makan makanan berasaskan karbohidrat 5jam sebelum masuk gym”, “perlu ambil protein untuk elak lapar serta keletihan”, dan sebagainya. Mulanya tak ambil port sangat, hanya ikut sahaja. Suatu hari, ketika di bilik persalinan, saya terdengar perbualan ahli gym di sana mengenai diet protein dan ATKINS. Saya jadi tertarik dan mula mendapatkan ebook ATKINS ini untuk belajar mengenai ATKINS. Ya !!!! Kemudian, barulah saya faham dan sedar kaitan protein, karbohidrat, lemak dan ATKINS ini. Baru saya tahu kenapa pengambilan karbohidrat tidak digalakkan dan bagaimana protein itu memainkan peranan yang penting. Apa yang saya ingin kongsikan, jika anda memiliki ebook ini, anda akan faham dan SETUJU dengan saya jika saya katakan ATKINS 100% dijamin mengajar tubuh anda membakar LEMAK sebagai tenaga, bukannya karbohidrat. Dan bagaimana ATKINS mampu memaksimumkan pembakaran lemak ketika anda bersenam. Percayalah. Cuba selama sebulan dan lihat hasilnya !!!!!!!!!! Baru anda percaya jika saya katakan saya telah hilang 5kg pada 2minggu pertama dan 6kg lagi pada 2 minggu seterusnya. Ok! Hubungi saya untuk maklum balas jika anda mahu…

Saya cuma nak nasihat, sampai bila lagi kita nak biarkan orang persendakan kita? Sampai bila lagi kita nak tunggu dapat pakai baju kegemaran kita yang cantik-cantik tu?
Sampai bila kita nak bebas keluar masuk mana-mana kedai atau butik pakaian yang kita mahu? Sampai bila kita nak biar diri kita asyik penat, letih dan berpeluh sahaja??? Sampai bila kita dapat duduk tanpa risau perut yang nampak bertingkat tu? Sampai bila?? Sampai bila???

JADI BERBALOI TAK?

BERAPA HARGANYA?
RM150  RM100  RM 80
RM 20 SAHAJA (MAAF KUOTA DAH PENUH)
(UNTUK 50 pelanggan pertama sahaja)
RM29 SAHAJA
(UNTUK 100 87 pelanggan seterusnya)
RM39 SAHAJA
(UNTUK 100 pelanggan seterusnya)
RM45 SAHAJA
(harga maksimum UNTUK pelanggan seterusnya)

UNTUK HASIL YANG MAKSIMUM, REMBAT EBOOK INI SEBELUM KUOTA HABIS DAN HARGA MAKIN NAIK. Berilah diri anda peluang… Rasai perubahan bersama ATKINS…!!!!

JAMINAN MONEY BACK GUARANTEE
DALAM TEMPOH SEBULAN ANDA MENGAMALKAN TEKNIK KURUS DENGAN ATKINS INI, JIKA TIADA SEBARANG PERUBAHAN, WALAUPUN DENGAN MENGIKUTI PANDUAN DAN LANGKAH YANG BETUL, MAKA ANDA LAYAK MENERIMA KEMBALI WANG ANDA. KAMI JAMIN !!!!!! HANYA KLIK BORANG HUBUNGI KAMI DI BAWAH SITE INI DAN KAMI AKAN JALANKAN TANGGUNGJAWAB KAMI UNTUK MEMULANGKAN SEMULA HAK MILIK ANDA.


CHECKLIST 
PART SATU        : PENDEDAHAN MAKSIMUM MENGENAI ATKINS
PART DUA         : PERINCIAN SISTEM DIET ATKINS
BONUSPACK A      : RUJUKAN KILLER TEKNIK KURUS DENGAN                          ATKINS
BONUSPACK B      : RAHSIA EMAS KURUS DENGAN DIET ATKINS
BONUS STAR 1     : 101 TIPS BAGI MENGATASI PELBAGAI                            KETAGIHAN
BONUS STAR 2     : BODY BUILDING SECRETS REVEALED
BONUS STAR 3     : TIP KECANTIKAN MELALUI MANDIAN
BONUS STAR 4     : FAT BURNING TOP GUIDELINE
BONUS STAR 5     : SURE SHOT WAYS TO LOSE WEIGHT FOR WOMEN
BONUS BERGANDA 1 : JEMPUTAN KELAB VIP,PASS MENJADI TOP                        A-LIST MEMBER
BONUS BERGANDA 2 : UPDATE VIDEO DAN NEWSLETTER, SHARING                        SESSION

        SEKARANG HANYA RM 29 SAHAJA



TEKNIK KURUS DIET ATKINS

JANGAN PERGI DAHULU TANPA BERFIKIR PANJANG. JAUHKAN PERKATAAN ‘GEMUK’ DALAM KAMUS HIDUP ANDA. KAMI PERCAYA DAN YAKIN BAHAWA TEKNIK KURUS DENGAN ATKINS INI ADALAH TEKNIK TERBAIK. UNTUK ANDA YANG RAGU-RAGU, JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN, KAMI SEDIAKAN. JADI ANDA TIDAK RUGI APA-APA. RM29 SAHAJA YANG PERLU ANDA BAYAR UNTUK BENTUK BADAN IMPIAN ANDA SELAMA INI. JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA. SETELAH ANDA MEMPRAKTIKKAN PANDUAN DI DALAM EBOOK INI, JIKA HASILNYA MEMBUATKAN ANDA SENYUM ATAU MELONCAT KEGEMBIRAAN, KONGSIKAN IA BERSAMA ORANG DI SEKELILING ANDA, JIKA TIDAK, KAMI RELA SERAHKAN DIRI KAMI KEPADA ANDA UNTUK DIHUKUM………:)

PERCAYALAH, ANDA ANTARA YANG BERTUAH SEKARANG INI !!!!!!!!!!!!!
 

ADMIN
www.atkinsmalaysia.com
INSTAGRAM : ATKINSMALAYSIA
Kelab Ekslusif FB : Komuniti ATKINS MALAYSIA
Email : admin@atkinsmalaysia.com

No comments:

Post a Comment

Nuffnang